Sada ozubeného remeňa INA - 2.0 TDI 530055010
Mechanizmus rozvodu motora je jedným z tých najdôležitejších systémov v spaľovacom motore. Riadi činnosť ventilov, ich otváranie a zatváranie pri prietoku zmesi palivo-vzduch do motora a výukových splodín z motora. Systém je poháňaný kľukovým hriadeľom cez rozvodový remeň, ktorý musí byť konštantne napnutý a správne vedený. To má za úlohu napinák remeňa s napínacou a vodiacou kladkou. Slúži na napnutie remeňa, presné vyrovnanie vedenie remeňa a tlmenie vibrácií v systéme. Nesprávne napnutie sa prejavuje pískaním krátko po naštartovaní (najmä za studena) alebo pri prudkej akcelerácii, silnými vibráciami remeňa a klepaním v hornej časti motora. V prípade veľkej vôle môže dôjsť k tzv preskočenie rozvodového remeňa (motor má potom nepravidelný chod a stráca výkon), alebo dokonca k jeho pretrhnutiu, čo môže viesť k poškodeniu motora. Oprava motora je potom nákladnejšia ako včasná výmena súčasťí rozvodu. Pravidelná výmena dielov pohonného systému ako sú remeň a kladky je doporučená podľa pokynov výrobcu automobilu, maximálne však po piatich rokoch.
Nemecká spoločnosť INA Schaeffler bola založená bratmi v roku 1946. Zaoberá sa širokou škálou komponentov pre automobilový priemysel. V prvých rokoch spoločnosť vyrábala hlavne ložiska. Inovácia a vysoká kvalita týchto produktov prispela k jej rýchlemu rastu av roku 1952 začala spoločnosť svoju spoluprácu s Volkswagen - zásobovanie ložiskami na prevodovke na populárneho "chrobáka". Na začiatku 70. rokov spoločnosť zamestnávala viac ako 10.000 zamestnancov vo výrobných závodoch a dcérskych spoločností vo Francúzsku , Brazílii a USA. V súčasnej dobe sú výrobky značky INA dôverou spotrebiteľov a mnohých európskych výrobcov automobilov a to vďaka kvalite, inováciu a spoľahlivosti, čo je vzhľadom k starostlivému výberu materiálov a starostlivým testovacím postupom. Firma ponúka ako kompletné sady, tak aj individuálne komponenty pre širokú škálu motorov.
Vhodné pre:
Model / typ | Obsah | Výkon (k) | Výkon (kW) | Vyrábaný | Kód motora |
---|---|---|---|---|---|
A6 (4G2, C7) 2.0 TDI | 1968 | 163 | 120 | 2011-03-01 - do teraz | CGLD |
A6 (4G2, C7) 2.0 TDI | 1968 | 177 | 130 | 2011-03-01 - do teraz | CGLC, CMGB |
A6 (4G2, C7) 2.0 TDI | 1968 | 136 | 100 | 2012-01-01 - do teraz | CGLE |
PRE PRESNÉ URČENIE PROSÍM UVEDTE VIN CISLO