Často kladené otázky
Ako mi zaručíte, že moja objednávka bude dodaná správne?
Vašu objednávku objednávame podľa údajov o vozidle, ktoré zadávate pri dokončovaní objednávky. Ak sa náhodou pomýlite a objednáte si nesprávny tovar, podľa Vami vyplnených údajov Vám dodáme tovar správny. V prípade ak existujú nejaké pochybnosti o správnosti údajov, zákaznika okamžite kontaktujeme.
Je uvádzaná cena s DPH? Môžem nakupovať na firmu?
Všetky ceny sú uvedené s DPH a jedná sa o konečné ceny. Naša spoločnosť je platcom DPH, takže pokiaľ vyplníte fakturačné údaje, IČO a DIČ môžete si tovar od nás bez problémov dať do účtovníctva do nákladov.
Načo je potrebné zadávať VIN číslo?
Pri niektorých dieloch je potrebné zadávať VIN číslo vozidla z toho dôvodu, aby sme objednali správny diel. Nie je na škodu, ak nám zadáte VIN číslo Vášho vozidla aj v prípade kedy to nie je vyslovene potrebné. Mnohokrát nám takto uľahčíte našu prácu. Ak máte obavu zadávať VIN číslo Vášho vozidla, môžeme Vás uistiť, že tento údaj nie je možné žiadnym spôsobom zneužiť.
Je pri objednávke niektorých dielov potrebná zálohová platba?
Pre objednávanie niektorých dielov je potrebná zálohová platba predovšetkým z dôvodu, že ide o špecifické diely priamo z Nemecka. V tomto prípade zákaznika okamžite kontaktujeme a mailom doručíme doklad k zálohovej platbe. Tovar podliehajúci zálohe objednávame až po uhradení zálohovej platby na náš účet. Zálohová platba býva odpočítaná z celkovej ceny tovaru.
Ako môžem vrátiť tovar?
Tovar môžete vrátiť do 14 kalendárnych dní, buď osobne, alebo ho môžete poslať na našu adresu, ktorú nájdete v sekcii "Kontakt". Tovar nie je možné vrátiť na dobierku. Pri vracaní tovaru sa prosím uistite, že je poriadne zabalený, neprelepujte krabicu v ktorej je samotný tovar zabalený farebnými lepiacimi páskami, nevpisujte na krabicu adresu a podobne. Najideálnejší spôsob je tovar zabaliť do baliaceho papiera. K tovaru priložte sprievodný list, kde uvediete dôvod vrátenia a požadovanú formu náhrady za vrátený tovar (vrátenie peňazí, iný tovar). Ak sa rozhodnete pre vrátenie peňazí, napíšte nám aj číslo účtu, na ktorý Vám môžeme sumu za tovar vrátiť.
Ako postupovať keď chcem reklamovať tovar?
V prípade ak je nutné tovar reklamovať, môžete nám ho doniesť osobne na našu pobočku, alebo ho k nám zaslať. K tovaru priložte dôvod reklamácie, prípadne popis závady dielu, údaje o Vašom aute, koľko kilometrov bolo približne s dielom najazdených a v ktorom servise bol diel montovaný. Reklamácia bude vybavená v zákonnej lehote a ihneď po vybavení Vás budeme kontaktovať. V prápade reklamácie využite náš reklamačný protokol, ktorý nájdete v sekcii "Obchodné podmienky".
Môžem si prevziať tovar aj osobne?
Tovar je možné prevziať aj osobne na našej pobočke v Banskej Bystrici. Odporúčame pri produktoch na našom eshope sledovať dostupnosť tovaru. V prípade ak je tovar na sklade, môžete si ho ihneď prísť prevziať. V ostatných prípadoch Vás budeme o čase osobného odberu kontaktovať. Platbu za tovar je možné zrealizovať v hotovosti aj platobnou kartou.
Nie som si istý mojou objednávkou, na koho sa môžem obrátiť?
V prípade ak máte pri objednávaní dielu pochybnosti, alebo potrebujete viac informácií o produktoch, neváhajte nás kontaktovať buď telefonicky na čísle 0917 435 606, alebo mailom na adrese info@autotechnik.sk. Môžete využiť aj náš kontaktný formulár "Potrebujete poradiť", ktorý nájdete pri každom produkte.
Ako mi bude tovar doručovaný?
Tovar doručujeme zvyčajne prostredníctvom kuriérskej služby UPS (na Slovensku pod názvom Slovak parcel service). Po individuálnej dohode je drobnejší tovar možné odoslať aj Slovenskou poštou. Služba UPS doručuje tovar vždy druhý pracovný deň po našom odoslaní (s výnimkou mimoriadnych situácií ako sú napr. kalamity a podobne).