Chladič motora NRF - BMW E81/E90/E84 - diesel 53472
Chladič motora má za úlohu udržiavať prevádzkovú teplotu spaľovacieho motora, teda zabrániť jeho prehriatiu. Vyššia teplota motora by mohla viesť až k jeho poškodeniu. Chladič je tvorený chladiacimi trubkami, v ktorých prúdi chladiaca kvapalina, a tepelne vodivými lamelami, ktoré odvádzajú teplo. Táto konštrukcia umožňuje lepšie prúdenie vzduchu a tým aj účinné chladenie. Najväčšou hrozbou je pre neho korózia a mechanické poškodenie. Oboje potom môže viesť k úniku chladiacej kvapaliny.
NRF funguje od roku 1927 a zaujíma vedúcu pozíciu medzi výrobcami komponentov chladenia pre osobné a nákladné vozidlá, poľnohospodárske stroje, námorný priemysel a ďalšie. Svoje výrobky dodáva na aftermarket aj do prvovýroby.
Vhodné pre:
-
Model / typ Obsah Výkon (k) Výkon (kW) Vyrábaný Kód motora 1 (E81) 116 d 1995 116 85 2008-11-01 - 2012-09-01 N47 D20 A, N47 D20 C 1 (E81) 118 d 1995 143 105 2006-09-01 - 2012-09-01 N47 D20 A, N47 D20 C 1 (E81) 118 d 1995 136 100 2006-09-01 - 2012-09-01 N47 D20 A, N47 D20 C 1 (E81) 118 d 1995 122 90 2006-09-01 - 2012-09-01 N47 D20 A, N47 D20 C 1 (E81) 120 d 1995 163 120 2006-09-01 - 2012-09-01 N47 D20 A, N47 D20 C 1 (E81) 120 d 1995 177 130 2006-09-01 - 2012-09-01 N47 D20 A, N47 D20 C 1 (E81) 123 d 1995 204 150 2007-03-01 - 2012-09-01 N47 D20 B, N47 D20 D -
Model / typ Obsah Výkon (k) Výkon (kW) Vyrábaný Kód motora 1 Kabriolet (E88) 118 d 1995 136 100 2008-09-01 - do teraz N47 D20 A, N47 D20 C 1 Kabriolet (E88) 118 d 1995 143 105 2008-09-01 - do teraz N47 D20 A, N47 D20 C 1 Kabriolet (E88) 120 d 1995 177 130 2008-03-01 - do teraz N47 D20 A, N47 D20 C 1 Kabriolet (E88) 120 d 1995 163 120 2008-03-01 - do teraz N47 D20 A 1 Kabriolet (E88) 123 d 1995 204 150 2008-09-01 - do teraz N47 D20 B -